Wat doet een gebruiker op je website of applicatie? Welke pagina’s worden het meest bezocht? Via welk kanaal komen de meeste bezoekers? Welke advertentie zorgt voor de meeste conversies? Dit soort vragen zullen we beantwoorden als de juiste tools en tracking goed zijn ingericht.
Het meten van data is van doorslaggevende waarde voor elke campagne. Door het goed interpreteren van data kunnen we gedegen beslissingen nemen voor een hoger resultaat. Meten = weten
-
De basis
Elk project is anders. Elke bezoeker is anders. Het is belangrijk dat we de juiste data meten. Heeft er iemand het formulier ingevuld? Welk kanaal converteert het best? Hoe vaak wordt een afspraak gemaakt? We lopen samen met jou door het proces en zorgen dat alles goed gemeten wordt.
-
Monitoren en verbeteren
Als de tracking is ingesteld kan er gemonitord worden. Welke verbanden en conclusies kunnen getrokken worden uit het gebruikersgedrag dat we zien? Door het goed interpreteren van data kunnen we gedegen beslissingen nemen voor een hoger resultaat.
-
Dashboard
We maken de belangrijkste gegevens en resultaten inzichtelijk voor jou. Dit doen we door middel van een dashboard. We maken een custom dashboard met Google Data Studio.