Samen kijken we naar de mogelijkheden en kansen in de advertentiemarkt. Wij willen jouw klant zo goed mogelijk aanspreken en de relevantie van de campagne ten opzichte van de zoekvraag zo hoog mogelijk houden.
Gaan we voor Google Ads, Bing Ads of beide?
-
Inventariseren
We starten met het bespreken van de doelstellingen en jouw doelgroep. Wat weet je al van de doelgroep? Wie wil je aanspreken met de campagne? Waar bevindt jouw klant zich op het internet? En waarmee kan je jouw klant overhalen om tot actie over te gaan?
-
Kaders bepalen
Nu we meer kennis hebben over jouw doelgroep weten we hoe we ze moeten benaderen. We beginnen met het inrichten van het account. We zetten de campagne in hoofdlijnen op, definiëren relevante zoekwoorden en bepalen het budget van de campagne.
Het doel is om maximaal rendement te halen uit het beschikbare budget.
-
Campagne
Als het inzichtelijk is wie de potentiële klanten zijn en hoe we deze klanten aan gaan spreken, dan kan de campagne worden klaargezet. We schrijven sterke advertentieteksten en de landingspagina’s worden afgestemd.
Loopt er al een advertentiecampagne? Dan bekijken we of het optimaal is ingericht.
-
Rapportage, analyse en optimalisatie
De voortgang en resultaten van de campagne worden goed geanalyseerd. Het optimaliseren en aanpassen van de campagne komt dagelijks terug. Alleen zo behalen we een zo hoog mogelijk rendement.